Friday, December 21, 2012

TAKDE TASTE

takde taste...tu member2 slalu carut aku. haha. memane lelaki yang aku tunjuk n bg statement "mamat tu taste aku", "mamat camtu hansem pada aku", "mamat tu sweet pada aku". KOMPEM sesaat pastu muke memasing kalau tak wat muke geli-geleman tak pun wat muke kemuntahan kehijauan. phhuuuiihhh!!!


ok meh aku bg ilustrasi sket part by part yang aku taste sangat...eceh...maaf kalau tercencored ke hape. hahaha

oleh kerana aku jenis suka sangat bile bercakap dengan orang seboleh mungkin nak ade eye contact kecuali klu tgh menyampah dengan org tu @ ngan mmber2 tedekat cam housemate ke kan (sebab bcakap ngan bdak umah ni tak kira tempat hatta time berak lam toilet pon nak bborak ngan orang lua toilet nak ber eye contact mende nyer?), so aku mementingkan WAJAH. stendedddddd....


KENING, HIDUNG & BIBIR

search: takashi sorimachi drama double score.

oke ni 80% ade yg aku sker...heh...hidung mcm die, kening mcm die, lips mcm die, senyum sket cam die. haaaa...takyah pk bukan2 sangat bile aku sebut sampai bibir. tampo kang. bile orang bcakap kite tak tengok just pada mata sahaja bukan? thats y la uolss.. ok bout lips. stended orang pompuan akan bese ckp "sy tak suke la lelaki merokok..." but for me, same ar jgak but still up to you. badan ko, ikut sker ko nak jaga cane. just jgn merokok depan aku. n ctenye kat sini, aku kurang gemar tengok lelaki berlips pink gitooo...lg gelap lg manly kot. hah..=p MATA? tak penah plak aku kisah acane bentuk mata org tu. asal eye contact lu org bagus and give some sense of attraction, itu memang caya.



SANGAT...AMAT...VERY THE MY TASTE~



Ajak Shiro punya sengihan yang suweet pada aku.



oke yang ni paling ekin suke carut aku...ikut suke la aku suke jepp!!!



SENYUMAN

takyah nak senyum lebor nampak gigi segala. sengih sket je klu bley bagi aku terkasima hang memang terar...=p





RAMBUT??
heh...ini best part...klu zaman skolah menengah dlu mang nak rambut ala2 Takuya sajiaaaaaa...ble masuk alam realiti its like hellloooo...ade ke org melayu tipikal kulit gelap taste aku berambut begitooo? and...aku cepat tertarik pada si botak...=p


HUMOR
ni tak klise pon pada aku. sebab aku letih da kot nangis dlm setiap perhubungan sampai macam da tlupa cane step nak get laugh and having fun with joke. so aku fokus nak ngorat bebudak raja lawak ar pasni. heh...ohhhh abang jepp~


MANLY
typical malay man pada aku stendednya DARK & not so handsome. hahahah...activity manly yg llaki begini slalu buat cam main football, men gitar...heh...ade tbayang sesape tak cani? lembsss...

zaman skolah dlu layan "aku hidup dalam blues" & "aku dan sesuatu" from aie tak. brader muke petak...rambut panjang cecah bahu, main gitar, puitis sket2, pakai spek, tinggi, ade janggut sejemput. haaaalllllaaamaaaakkkk...mmg taste sangat la kan.. ha klu aku ckp skang tu taste aku kompem2 mmber tdekat support ar mencari cinta berwajah sedemikian.





tapi hakikatnye bile aku bg criteria aku sume pakat wat tak reti. ape tade lelaki begitu kah? DARK, SWEET but yet CHARMING...heh...ekin tak abih2 bdoa "tak saba tgk laki hang nanti. mintak2 muka k-pop putih handsome bibir pink" MAAAAAMMMMMPPPPOOOOSSSSS!!!! hahahaha....papejelah. bukan aku tau pon sape jodoh aku. itu sekadar criteria yg disukai. tapi lelaki yang bakal dicintai tak penah aku pikir nak buat criteria & description dalam ketas kajang ade kotak kecik kat tepi untuk tick everytime klu menepati criteria2 disenaraikan...


whatever it is...despite of all the criteria, semoga ia mendamaikan. 

*ini bukan entrymencari cinta. tapi entry pendescriban (hancus bahasaku) yang lahir dari mata hati tatkala ingin menikmati keindahan ciptaan tuhan. ape? igt lelaki je tau "cuci mata"??

lahu tema untuk setiap lelaki kne spot..."owh sayang....engkaulah jejaka idaman..." hahahahahaha. okbai



No comments:

Post a Comment