Friday, December 21, 2012

ABANG AIE~~~~~~~~~

heh... dsebabkan entry br kejap td tersebut psal brader aie...trus aku teringat koleksi2 aie yang aku simpan till now tp jd pekasam kat umah abang aku...

no worries..google kan ade kan kan...brader aie...antara orang2 yang aku suka penulisannya. simple but deep meaning. ditambahkan lagi dengan sketches beliau yang terbaik...

'Blues Untuk Aku..'banyak mengajar aku....erti kasih....dan sayang....kasih seorang teman..sahabat..darah daging...dan yg lebih pasti...kasih seorang ayah dan kasih seorang ibu.....banyak pengajaran yg aku dapat...juga liku hidup yg dapat aku lalui dengan tenang dan penuh dengan kesabaran.....hasil dari nukilan saudara ayie....apapun dah lebih dari bersyukur apa yg aku dah miliki...apapun itu semua...namanya....KEMANISAN HIDUP~ziyad irfan

aku mang totally agreed ngan brader nih... theres no words from me can describe brader aie nye sketches & words because all of it always touch my heart. deeply touch.  

*tetiba rasa nak balik umah abang aku selongkar koleksi aku itu semula. tah ade lagi tah tidak. yang pasti ade 1 buku aku beli direct dari beliau...he drop few aksara for me. damn...nak buku tu balik!

--
KarMiza

No comments:

Post a Comment