Friday, February 1, 2013

Handphone

aku simpan lagi semua handphone2 yang aku pnah pakai dari first time pakai smpai la skang. ha sume yang kat bawah ni. kesimpulan yang aku bley amik, aku kua duit kerja keras sendiri beli yang jenama Nokia sahaja. yang Sony & HTC ade sorang member ni mempresentkan kepada aku. gitooohhh...kau ado?




Now sume phone ni masih ade dalam simpanan. HTC pakai now. E72 pakai...jadikan MP3...gitoooo...hahaha... 1st Nokia elok bley on taaaapiii tak ingat phone password. boley? sian adik aku nak rembat phone tu tapi takleh. 2nd Nokia memang da barai da pon. Sony taktau ape masalah. sebab elok je dapat E72 memang aku seperti kacang lupakan kulit. trus skang nak try on pon tak boley. hoh!!!

Awal tahun ni dah berhajat nak beli henfon baru...kononnya...dari first henfon RM250 - RM300 - FOC - RM1100 - RM1500 (klu tak silap ar) skang berhajat nak model yang price RM2000 plak....haaaa nampak takkat situ nammmpaaaaaaakkk taaaaaakkkk... valuenye..pehhhh... aku memang aim sesangat HTC ONE X. ade yang baru kaler itam. before this putih jaaaa... pastu ade ar brader ni kan p cucuk bagi info sal HTC butterfly yangbaru launch tu kan...memang ar pijar trus bijik mate ni...pppffffftttttt...mahal k!

Tapi hajatku terkubur begitu sahaja tatkala menerima sepucuk surat cinta dari kekanda JPJ mengkhabarkan saman AES RM300 bakal melayang. Awal minggu lepas check system plak dapat saman parking kat pusat komerSIAL yang puaka ni RM150. tp ni saman PDRM tadehal... ade few member PDRM. takdehal sangat. still kene baya just diskaun sket la. aku just kne baya RM100. So? henfon baru? hanya nyanyian dalam sepi...*sigh

Kata orang kalau nak bagi barang kat someone bagi la barang yang paling kita sayang. value nye lain sket even thought tu barang terpakai. aku memang da niat nak bagi ibu pakai E72 ni. tapi tiba je hari penyerahan aku berat hati gila...=( tapi aku gagahkan jua hati ini...bagi ibu pakai dah. 

Malam pertama tido tanpa Mp3 disisi...sangat amat sepi...siap rindu bagai... ='( 

so kesimpulannya? aku nak phone baru tapi tak boley bli! kbai

No comments:

Post a Comment