Friday, February 1, 2013

It's Sepak time!!!!!

hey uolssss...

eceh...amik mood lembut giiittthheeewwww.

last 18/1 aku ade appointment spa ngan ekin @ Estheline spa kat Cheras.  aku memang takde upload kat FB. kang orang lain dok ingat aku orang kaya raya baru-buat-bisnes-kecik-da-p-spa-bagai. padahalllll...beb groupon beb...groupon! ce surf www.groupon.com.my banyak sket ampa bleyjmat klu nak beli barang ka holiday ka... ok fine orang yang corok-corok tak penah bukak tu kompem cam aku mase first time surf. eh btul ke ni? kang baya dapat ke tak barang ni? betul ke bohong ni? same cam si mak esah dok tanye aku time first time nak beli apetah...

jenuh aku nak convince her. lepas tuuuuuuuuuu...ha takyah aku forwrd email dah. die seendri subscribe pastu ade je nak beli...sket-sket...pok tengok ni...mur2!!!!...hahahaha

so spa ni die yang dok ajak n belikan.beli 2 voucher. 1 untuk 2 orang. unfortunately tak dapat p skali berempat. so p asing-asing 2 orang.

best tempat ni...calm ja....nyaman...aman...damai...ha sume aku bagi ayat same maksud tu paham-paham je lah...memang best. lagi best kitorang wat appointment pagi. first customer...so service fresh sket. TAPI. ha ade TAPI siot...lokasi nye tak berape strategik...ehhh tak blaja 4P's ka bos depa ni.. eceh...sebab abis je sesi kami dalam pukul 2 lebih. tengah hari panas rembang. diulangi PANAS. bukan tu sebab utama. tapi tempat tu tempat SANGAT CROWDED. kua je dari pintu spa tu selang bape kedai ade few WORKSHOP. aiyooo...very the tak best. elok ko baru scrup sauna urut bagai...baru nak ilang migrane. trus DATANG BALIK. hoh!

so...aku tak continue suggestion awek spa tuh. hanya disebabkan lokasi. bab lain ok...even blakang badan aku sakit kena urut esoknya macam nak tumbuh kepak rasenye...tp salah aku gak badan keras. so next spa please!! jom surp groupon/dealmate/milkadeal/ilovediscount dan sewaktu dengannya... 





No comments:

Post a Comment