Friday, February 15, 2013

Next besties wedding day

salam....

this time my besties getting married lebih muda dari akuhhhhh and @ Besut TERENGGANU okeyh! pheewwww...
jaoh gilak. Aku g 8/2 bas kul 830 pagi naik EXPRESS PERDANA. Makan masa 11.5jam oke!!! keraih kematu pungkoq.



malam sebelum bertolak aku p beli mendalah ni. sebab kompem2 taleh nak bace novel ataih bas. mp# aku pon da takdak. beli br la ctenye. sib baik ade sale GongXiFaChai.

3 hari 2 malam. macam bawak almari kata depa. hoi...spanjang-panjang ampa asik carot aku asik bawak almari ni setiap kali travel kan...aku tak pnah lagi balik kerumah ade baju tak berguna. ade la stakat spender selai, yang kecik tu pon selai. stended r tu kne spare. hoh!

9/2 hari pernikahan Najme & Zamri @ Masjid Kayu.

Baju rewang. aku nak jugak selai. wat baju tido malam tuh. hahaha

be the first amik gamba dengan mokcik ni. debar nak menikah katenyer.

First time drive Proton Preve. jangan tanye aku cane prestasinya. selagi memane keta tu aku drive AUTO memang jawapan aku TAKDE POWER. heh...


Masjid Kayu yang siyes sangat cantik. No wonder najme lame teringin nak menikah sini bile tiba masanya...huhu


Alhamdu lillah...


Them...


after majlis makan nasik dagang weyyyyyyyy....feveret aku tuh...peeerrrgghhhh pekat gila kuah. 2 kali aku makan. 1st kat masjid. nak tambah malu. balik umah slamber da aku p makan. alasan teman pengantin makan. hahaha... tade pre-weds photoshoot. so rilex jap. aku pon tatau pahal ngantuk ja sbab makan banyak kaaaaaannnnnnn.....tido sat. bangun-bangun ja trus kua p CC print & leminate direction nye tanda nak p umah pengantin tu & all edibles for photobooth. Balik umah buat tag edibles tu then pack lg sket goodies candy. then? sweet dreams.

10/2 hari persandingan najme. aku kena jad pengapit. suppose orang lain tapi pengapit tu tak jadi datang. bley eh camtu??? da bjanji ngan member pastu sesuka takley datang. sape skang kne jadi??? aku kan??? ehhhh....tak marah najme...marah pengapit tak jadi tuh. hoh!!! sib baik baju aku bawak sedondon la ngan pengapit pompuan. grrrrrr....

Ahli PSSCM yang datang. depa mai awal sebab tahlil & berzanji.


lepas abis tugasan sebagai pengapit aku sempat ikut dorg sat p pasir putih kelantan p kenduri Mawar. punyelah tkejut bile tau tu kat kelantan kaaannn sebab taktau dalam geografi dekat je basut ngan pasir putih ni....hahaha

camwhore ngan pengantin with kak wani. will miss u kakak....lama gilak tak jumpa.

tengah belajar cane nak senyum cantik kat kamera...hahaha...seriesly aku sangat amat suka the make up blend well. ya ya...najme ni memang flawless... tapi yang aku fokus skang sume foundation bedak bagai tu blend well. siyesly tak bkepuk even najme ni da bepeluh gila plus lame pakai sampai petang time photoshoot. just touch up sket ja mase tuka baju. sumpah cantik!!!


pre-weds photoshoot @ tepi pantai. Air Tawar.


With them...



Balik pkul 9 malam naik bas SANI EXPRESS. kali ni makan masa 8 jam. bajet sampai pkul 630pagi. mintak tolong brader azraikuh itu amikkan. yeye die set alam 540. skali 540 gak aku kol die cakap da sampai. lepak sat kat Barra smpai terang pekena maggie goreng ayam Barra yang peeeeggghhhh buat aku rindu Shah Alam kalau jauh dari S.alam lelame...ecehhhh

Thats my journey to Besut attend my besties wedding. Btw, aku pegi ALONE. Leceh nak harap tumpang-tumpang orang nih. and thank god aku tak plan nak menumpang. alih-alih tau kereta-kereta yang konon banyak gerak tu sume balik semula selepas kenduri di Pahang. Motip berjanji??? hoh!


Dear Najme,
Congrats on ur wedding day. i'll pray the best for you. Semoga menjadi isteri yang sentiasa disisi suami dunia & akhirat. love urself. love him. love the relationship. blend it well with respect & trust. u'll happily ever after. baby boy!! baby boy!! eceh...






No comments:

Post a Comment