Tuesday, February 5, 2013

PELUANG

it's not that i wont give any chance to anyone.
bukan juga kerna aku memilih
hey... semua orang kata aku takde taste tahu?
kerna semua cantik dimata aku masam dimata mereka
tapi aku suka
aku suka apa yang mereka tak suka
daripada aku suka yang semua orang suka

peluang ada
untuk semua
tapi aku bukan diberi peluang
untuk bersama semua
kau gila?


"try la kua ngan MR.P'
"try la lepak ngan MR.C"
"asal ko kua ngan MR.F boley tp ngan die taleh?"
oi...jangan simply pertikai boley?

aku tak kua dengan lelaki 
sebab semua budak umah kua ngan lelaki (bf)
aku tak terkinja-kinja melayan 
sebab semua orang tengah q nak menikah
aku tak pantas menggelabah 
bila semua da "just married"
aku tak perlu kisah nombor umur menginjak lagi
itu pasti

kau patut tahu...
i wont simply go out with a guy 
not that simply
bukan sebab tak suka
bukan jugak aku go out sebab suka
so stop judge me.
memilih la
tak move on la
phobia la
lesbian la
ehhh...

kerana mulut hati binasa tahu?
hati kau mungkin tidak
hati aku ya
terguris dari kata-kata lancang seorang kawan




No comments:

Post a Comment