Sunday, February 17, 2013

Kali pertama

17 Februari 2013 ini

hari aku kekalkan dalam otak
saat kali pertama
pertama bertemu empat mata
aneh
tak pernah-pernah
aku bertemu stranger
kalau bukan lebih dari 2/3 bulan kenal

tapi kau?
seminggu kot
aneh
mudah sungguh aku bertemu

lagi aneh
tanpa debaran
aku cool
tapi apekes pulak
bila bersua tangan menggigil?
dah tu apehal pulak
jantung nak explode ni?

woooooaaahhhh....stop2...
tangan aku hari ni
sangat kerap pegang jantung
gara-gara degupan tak stabil
bila ingat kau

weeeyyyhhhhhh
apekes pulak nih...
kaki aku tak abis-abis melangkah ke cermin
menelek bibir asik tersenyum
ko da apehal!!!!

bila da banyak persoalan
satu perkara aku mampu buat
genggam tangan
ketuk-ketuk kepala
tapi masih
tak hilang rentak
da macam lagu sil khannaz da
degupan jantung aku ni

Ya Rabbi
aku macam blur je nih
rasa ape ni?

No comments:

Post a Comment