Wednesday, June 12, 2013

REDANG TRIP ~DAY 2~

disebabkan day 1 aku takpat snorkelling atas sebab-sebab tak dapat dielakkan, lalu aku gigih excited snorkelling on day 2. 2 times pagi n petang. pagi kat pulau kerengga kalau tak silap. petang kat marine park. tapi yang pagi paling melets. view sangat cantik lalu men-drive-kan aku nak amik licence scuba. sangat amaze me oke. ade sesape nak sponsor tak? hahaha...


ngan dak bdua keje nak betekak. ehhhh...

ni trip pagi. with kakak2

halamakkk...nampak cam swimming pool je kannn...hawau nye dalam nak mamps kot. jenuh aku nak cool kan diri lepas terjun.


ni keje aku lepas trip pagi snorkelling. ade mase dalam 2 jam before lunch. kelaparan + bosan. chill depan bilik kat bench sambil layan angin sepoi-sepoi sampai aku tetido depan laut tuh disaat depa sedap tido ber-air-cond dalam bilik. tido hadap laut ni lagi best hokey..peace.


ni trip petang. atin baru tehegeh-hegeh nak join.



ni xtvt lpas trip petang & hi tea before tunggu BBQ malam. jungle tracking n sebalik hutan tu...nenjiaaaaaa lagi meriah uolsss... haaaa....ni sesuai la kalau nak bawak family, 1 company family day ka, honeymoon ka apa bagai la. meriah uolss terus. 

ha ade bridge tepi pantai macam Teluk Cempedak. ceit dejavu bagai. choii


this is Laguna Resort


this is view from Sari Pacifica kot



the twins from urbekistan kot. ni ade sorang sis tu yang p tanya. kalau dia kencing aku, aku pon kencing ampa la...hahaha depa memang kiut. ni dalam bilik karoke.



No comments:

Post a Comment