Friday, June 7, 2013

"TAF" gila lah gua!!!

Hallo Hallo...Where u at...Where u at...heh

Badan wa tengah sakit ibarat nak tumbuh kepak. lengan wa pon dah sengal macam nak taf dah... ni suma angkara wa sambung angkut barang pindah umah semalam. another 1/3 of my barang 2 trip also. kalau sebelum ni member wa jerit sambil angkat box full of my novels "aku benci pembaca novel!!!!" but smalam dia buat statement baru time angkut 1/3 of my baju-baju yang da siap ber-iron tu "aku tak tau pompuan gila ni nak buat apa ngan baju banyak nih!!!" hahaha....kannnnn...tapi...tataaaappppp tak fashionista katenyeeee...

Semalam wa tak larat sangat. sebab tak makan dulu before angkut barang. ape kebangangan aku boleh lupa pon taktau lah kan. heh...anddddd...settle angkut pon lambat. midnight kot!!! jadinye nak melayankan perut lapa ni singgahla kami kat khulafak 7 lama. menu roti cembese. tapi sirap 2. pastu mamak tu kali ni taktau lembab asal. asal lahhhhh tiap kali part aku kelaparan je kena deal ngan waiter lembab. aku nak sirap 2 dia p buat sirap 2 bungkus! hang bagi aku bungkus watpa? tok aku kirim ka kat umah bai? pastu aku nak roti telo banjir. p bagi hat kering kontang tuh. wa nak banjir! tau tak? banjir!!! pehhh...sebal porot den.

heh...balik serabut half baju nak bawak holiday terhantar ke umah baru. c!8@! la kan. whatever la. arini wa tak teruskan misi memunggah. jumaat beb. hari jimbaran sistah bro's! nak melepap kat umah watpa. choiiii sangat. pesta muda mudi la kannn.. heh. tapi terstuck sat sebab.....ape plan arini weyhhhhhhh...konsert versus da takdak...aku rasa kosong tetiba. tanpa menatap wajah myo & amber. haiyooo... :p

to budak katik yang lam klas belaja gigih kat uitm tuh. cepat sket abis klas! wa bawak lu tempat entertainment baik punyaaaaa. tapi kalau ade assignment takyah ikut la...nanti tak siap lecturer marah...hehhhh...

till then, bawah ni sume pict barang aku angkut. takde dlm gamba rak baju + baju selambak dlm almari. hahaha. okbai

Day 1. 2 trip bai!!!



Day 2. Trip 1


Day 2. Trip 2

ini baru banjir macha


No comments:

Post a Comment