Thursday, June 6, 2013

TOLD YA...I'M STRONG!!!

hye kpeeps & youngheart *tetiba mood kyoto n ock. heh

pagi ni mood berlosyen. tangan i kasar tetiba...heh
penat woi! semalam angkut barang pindah umah. tu baru 1/3 la kot dari barang aku tp all of barang bisnes. mampoosss...mekaseyh to buddy Ms.Psychopath Farline *gitoooo nama baru kauuu. hahahaha... tapi rugi tak hambek gambo. takpe2 InsyaAllah mlm ni angkut lg 1/3. pagi tadi da pack lagi. part smalam senang sikit sebab sume memang da simpan leklok dalam kotak. just angkut ja. 

part pagi tadi nak packing sumpah aku terkebil-kebil jap taktau nak start cemana. nohorooommmm banyak gilah barang!!! may 2010 aku pindah masuk umah tu dengan 1 beg besar + 1 bag pack ja. ni padia banyak gila barang nihhhhhhh... cirit aku mengangkut... but best part is, my friend n i did enjoy it. enjoy angkut barang kau hado??? yup... sebab macam da lama tak work out exercise bagai since... jap... since... hari pegi tengok gajah??? gila lama. da la dok asik menjalan makan jah. no wonder ade pelampung tambahan! tak boley jadi. orang single tak boley beginni. ehhhhhh..

so i did enjoy punggah barang. smalam 2 trip. 1st trip aku angkut bawak masuk keta sorang ja turun naik 6 kali!!! best gila sweating bai. *positif kan aku. i loike... :) eh tapi siyes ni...terasa all the sweat memang best. 2nd trip half-half dengan Ms Farline kite. cirit jugak la dia nak angkut 2 box full of my novel. "aku benci pembaca novel!!!!" tudiaaaaaaaaaa.....statementtttt.....hahahaha.

neway, thanks a lot buddy. aku mampu blanja jus tembikai ja smalam selain dari jus peluh hang. hahahaha.... malam ni jangan lupa same time same place. stay tune stay sweat bebeh.... gituhhhh... okbai. *nanti aku amik pict barang smalam yang aku angkut.

No comments:

Post a Comment