Monday, February 10, 2014

#KeKonsertKeKita Dato' Siti Nurhaliza Live In KLCC "Where The Heart Is"



ini aktiviti sabtu malam ahad aku
tapi mood kurang
sebab tak cukup tido

balik final MLM pukul 1
tak tido
baking muffins
tido pkul 5
bangun pukul 8
continue baking tart
siap terus delivery kat klang
settle terus shoot ttdi
doa selamat member
kenyang terus bersiap
ke KLCC
alhamdu lillah
park ngam-ngam depan lift



aku bukan fan tokti
tapi tipu la kalau taktau lagu-lagu femes dia
tipu la kalau tak pass karok lagu dia
walauponnnnnnnn
sah-sah tak sampai high note dia

this konsert banyak perform lagu-lagu lama dia
yang meletop2
start-start memang kumat kamit la mulut aku 
sing a long katenye
tapi start slot muzikal dia aku da bosan
TIDO
terjaga time hazama muncul duet
then nyanyi relakan jiwa
haishhhh
macam nak je relakan jiwa
gituhhhh!
hahaha

baju first sweet
baju second aku tak suka
baju last tokti memang cantik gila
aku sangat suka

overall aku tak minat konsert kali ni
sebab takde klimaks
and ending tak best
macam... "tu je?"
taktau tu adelah ending
boleh?

No comments:

Post a Comment