Wednesday, February 5, 2014

->>> Wedding Mimi & Ejad @ Bilut Pahang



Hi
macam biasa aku memang suka kumpul entry aktiviti
da banyak baru taip lelaju lalu update entry
ala-ala throwback berganda-ganda gituh
kalau puisi beremosi kemainnnnn kannn
dan-dan tu update penuh jiwa kononnyah
hahaha

ok this one happen second week of 2014
Wedding Ejad & Mimi
dorang ni aku baru kenal ekceli
melalui pasangan Aida and Apit



macam arwah Hani Mokhsin zaman muda tak pengantin llaki ni?
kalau aida tak cakap memnag aku duk pikir je la dari awal
"macam saape ye muka ejad ni"
gituhhh


Selamat Pengantin Baru korang. Semoga bersama ke Jannah~





Then, photoshoot pengantin dekat Muzium Felda Lurah Bilut 
sape tak tau meh aku bagitau
aku zaman skolah paling eksaited kalau ade rombongan p muzium
masuk muzium aku akan hilang sorang-sorang
sebab leka perati satu-satu khazanah
padahallllll sejarah E jugak aku pekena

scroll down for more pict yang ade dalam muzium ni













Dannnnnnnnnnnnn
on the way balik
kami singgah beli nangka madu
besepah kedai-kedai tepi jalan
suma jual nangka madu
aku nak join turun ja
konon tanak beli
sebab angin
stended ar aku kan
cepat berangin
kang da berangin migraine pulak



taaaaaaaapiiiiiiiiiiiiii
orang kedai ade taktik
kasi rase pulaaaaaaaaak
stengah kilo aku beli
makan sorang
balen 5 bijik je kasi budak umah makan
thorrbaek woi
nanti aku nak wassap ejad ngan mimi
kalau depa balik kampung blikan aku nangka ni
nangka 916
terbaik macam emas 916
bahahahaha



No comments:

Post a Comment