Wednesday, February 12, 2014

#MisahWorkout Detox yourself



workout
tak sekadar pada bersenam
juga pada pemakanan

berat badan bertambah
peha da bercantum
itu aku da rasa
lama dah


tapi
aku mula stress
bila
baru naik tangga setingkat da mengah
baru jalan jauh sikit da semput
badan rasa cepat penat
bangun pagi tak segar
even cukup tido 8 jam
muka layu



detox yourself
before tido
lemon, madu, air panas
make sure madu tak kena sudu besi
selalu aku surf orang kasi info
nanti hilang khasiat katenye
tunggu air kurang panas baru minum
takyah eksaited trus togok
haha


kat opis
tak penah miss breakfast
aku ade gastrik
even milo & biskut pon jadilah
then
bfore 3pm
abiskan 1 liter air
abiskan 1 termos green tea
kencing selalu
believe me
badan ko rase ringan
*bukan maksud da kurus!
tapi da detox dalaman. hoh!

smoothies
bayam + pear + pisang
nak manis sket buh madu
nak efek masam sket perah lemon sket
takyah saiko kaler ijau tu
hosmet aku tengok die cam euuuuww
padahal tak rase ape pon
rase pisang je lebih

aku suka
sebab aku susah berry
hambekkkk
segar rase lpas minum ni

just try
either one

malas sangat
minum 3 liter air per day
enuf

No comments:

Post a Comment