Wednesday, February 5, 2014

#RoadTripMisah Johor Premium Outlet & Joho Concept Store



dua minggu lepas
kami ber-road trip ke JB!!! peace yo!!!
hahhaaa

ekceli meneman member
arkitek sorang ni nak melawat site
meeting sat ngan client
so kami ni meneman dan menyemak jah

ahhh...menyemak-semak pon client dia blanjer pizza kauuu
jimat lunch
mihmihmih

theeeeeeeen
kami terus ke Johot Premium Outlet yawww
aku ngans orang member aku dah pegi 
time kakkitek tekun melawat site
tapi memang tak sempat
aku masuk La Senza je dah berejam
terpegun kauuu
dengan saiz dan kualiti dan design yang hado
LOL




Hasilnyaaaaaa
jangan ternganga sangatlah
auta je paper bag beso
sebab aku mintak beso
nampak shopping sakan sket
padahaaaaaaaalllll



thennnnn
aku berjaya singgah ke Joho Concept Store
jenuh
online kurang jual barang best
nak kirim orang pon kekwat
ha pegi sendri
puas hati



tadaaaaaaaaaaaa~

bertolak balik pukul 9. sampai umah aku pukul 3 pagi. sekian

*aku memang tak boleh nak try buat travelog laaaaa...cis!




No comments:

Post a Comment