Monday, January 14, 2013

14 HARI

assalamualaikum...

sudah 14 hari di tahun baru...termenung aku pepagi nih. ape je aku da achieve untuk 14 hari ni.

1. bjaya close 1 job this year. 1 job je? alhamdu lillah

2. stakat ni da jual 2 product. tart n choc bar. ok cun

3. bajaya setup bisnes nye website. blog je pon. tp bjaye buat domain best. www.ministryofsweetness.my

4. bjaya buat first step setelah sekian lame... agak 6 bulan jugak tinggalkan dunia gym. ok rindu kat akak orkid (pangkat makcik je sbenarnye ok. tp sebab die mamtop kne r panggil akak). + step die stil bjaye buat aku merembes adrenalin yang hamat hebat n dsebabkan lame x work out kekejangan berlaku. ehhh...ke sebab lemak peha da btambah? shit man...

5. ok menjelang tahun baru umur btambah...aku bjaya buat mak aku pulak tertanya-tanya aku tengah "berkawan" dengan siapa. ooohhhhhoooooooiiiiiiiiii...ini serius ni...menjadikan aku cuak nak balik umah kengkadang. mane ar tau balik2 je banyak kasut depan umah tau-tau aku kne duduk atas mini pelamin then ade makcik tak dikenali datang darungkan cincin. nennnjjiiiaaaaaaaaaaaaaa......pengaruh novel namanya nih. ok drop it. heh.

6. berjaya clearkan saman... tenkiu la Mr.Cop

ok tu je...fineeeee...keje keras..keje keras...

*baru texting ngan mmber yang nak kawen on June. again lg sorang nak aku jd pengapit. aritu mmber yg wedding kat tganu next month ckp nak aku jd pnapit tp sbb aku lmbat btau aku nk p kenduri die so die mntak tlg org lain. now kne lg...haish...aku bkan tanak tolong...tapi aku tanak mencacatkan lagi. sila tengok review Jumie Samsudin pasal pemilihan pengapit ya. plus...aku ni single n available. tanak kot amik watak 27 dresses. 

Get up, stand up: stand up for your rights! 
Get up, stand up: don't give up the fight! 

tetiba teringat ade org penah sound aku "ko layan bob marley? patut ar dari dulu ko kaki lalok ja...ngantok sepanjang masa.."

hahahha...tak klaka sial.

-- 
KarMiza

No comments:

Post a Comment