Wednesday, January 16, 2013

awak cantik...awak manis...awak ayu..

alhamdu lillah...untuk rupa wajah yang "sombong" ini tapi masih terima sedikit pujian dari orang-orang tertentu. 27 tahun Dia bagi aku pinjam wajah ini. 27 tahun juga aku experience macam-macam kata-kata tentang wajahku. ada yang -ve ada yang +ve. 

dangkal sungguh pemikiran. bukan salah aku kot dikurnia wajah begini. sedap-sedap cakap aku sombong. phhuuii!!!

simple sungguh penilikan... "orang cantik pakai ape pon cantik"....eeeehhhhh banyak cantik kau!

to be conclude, at this age...at this point of age...FOR MY PERSONAL POINT OF VIEW (kot-kot la ade nak merentan pas bace kan), compliment from a guy is equal to harassment.

waaaaaaiiiiiii????? 

base on experience. heh...been there...heard that...done this...anyway...still...thank you Allah. nak puji, puji Dia. bukan aku. 

hekeleh minah ni...bajet cantik sangat ke nak cakap camni...

ko tengah cakap ape ni?
ko kat mane ni?
ni page sape ni?
ni tempat pakar terapi sape ni?
blah skang!


*macam mana aku suka di tegur guna saikologi reverse osmosis kau...aku sangat akan tersentuh terima pujian guna saikologi akal lurus kurang benak kau. 


--
KarMiza

No comments:

Post a Comment