Tuesday, January 8, 2013

The Wheels @ Subang Avenue


Ni aktivili last tahun 2012 and aktiviti first tahun 2013. 





da dua kali aku datang sini main roller blade. 1st dengan aisah, eha & aida. 2nd ngan mimi, bibi, aisah, ecat, ekin & shef.



till now still cam hawau lagi aku main. well, jangan lupa aku jenis manusia suka tanam determination dalam otak bila buat sesuatu yang aku belaja nak buat. 



susah...siyes...lagi susah bila tambah dengan aku ni gayat. memang ar bukan kat tempat tinggi tapi bila bekaitan dengan kelajuan macam terbang tu da bley meragut keberanian tahu? sumpah macam bangang aku jatuh.


 I can accept failure, everyone fails at something. But I can't accept not trying~ Mr.Joe

betul sangat ar tu Mr.Joe....aku bley trima klu aku jatuh sakit pungkoq. tp aku takley trima klu da mai jauh baya mahal tak try main n bjaya stand withou holding railing. 

aku nak mai lagi. this place is nice. ohhh lupe plak...2nd time mai sini teserempak ngan linda....junior segamat dulu...heh...




--
KarMiza


No comments:

Post a Comment