Wednesday, January 30, 2013

MELEPAS

haaa...

ahad lepas terkejang jap...tengok sorang member tup-tup da bertunang. die kazen laki mimi. kono golak kek member den. "tu la...dulu mamat tu nak ngorat hang jual mahal...kalau tak hang yang btunang situ"

mamposss...hahaha...bukan pasal jual mahal...tapi die nak approach time aku ade bofren. haruslah aku yang setia bendul kononnya nih tidak hiraukan sama sekali. tup-tup da atas pelamin...haaa...terbukti bukan jodoh namanya...

oh itu bukan point utama. aku bukan nak story pasal ohhh betapa melepasnya aku or ape. aku nak story sal rakanku ini (ini cite baru...satgi aku relate kan cte ini dua...heh)

kami dok kenen member kami ngan opismate esah. nak wat cane da brader ni tak penah bercinta. so sang gadis sila be the flow first ya...aku cakap gitu tapi die dok tanak sebab cam perigi carik timba. haiyooo...ini bukan kisah perigi ka timba ka baldi ka cedok jamban ka... Just show some way to him...then tau lah die. lelaki kan...lahiriah die even tak penah ngayat pompuan pon once da jumpa pompuan die minat naturally skema ayat mengayat ni datang nye lah....it will come to you (tone nabil..haha)

skali kau...ha kua ayat kasi cair baru ko diam nanti...die datang sendiri die datang sendiri (tone zizan plak...heh) so relate nye kat sini...kalau ko rase ko bley on ngan one guy to taaaaapiiiii ko rase die agak lembab...erm diulangi agak lembab...sila make some flow...as i said b the flow yeh...don't just go with the flow. not practical anymore dah. 

sooo...if die da memang jodoh hang...u both will connect together with the flow. if not, even both of u da try be the flow and make the flow, but the flow just don't go in ur way.. kat situ...ha kat situ baru part berserah bley adapt. Tuhan punya kerja. wow...wow...woww....dokter love aku tibaaaaahhhhh...phhhuuiiihhhh...hahaha

*haaaa.....jangan nak samekan ngan aku. aku kalu da jumpa sang lembab ka, force ka, tergesa-gesa nye mamat ka...aku mang cani. STATE IT CLEARLY. no any kias-kias. so senang aku nak say YES or NO CLEARLY. takde aku nak kias-kias. heh..



--
KarMiza

No comments:

Post a Comment