Tuesday, January 15, 2013

NO HISTORY AVAILABLE!!!

heh..klu bfore this aku guna taktik google reader blog walking tetiap ari time opis hour bagi mengelakkan history detected oleh pakar-pakar IT opis nih...kali ni ade yang lg best wa cakap lu. ni scare tak sngaje ar...slalu even bukak reader pon memang ade gak kat history tp just google ready n all google je r...so tak brape nampakcam memain time keje ar kan kan kan. eceh...

pastu...time nak delete few item kat history kua pop-up lg snang nak delete n tade notification ke hape tah. just tkan Ctrl+Shift+N n akan pop-up 1 window google chrome baru. ade gamba camni...



ha bace pape kat bawah tu. then aku surf pape sume gune tab kat window ni je. tahap kebahayaannye aku tak pasti. tp stakat dok blog walking bace-bace resepi apedehal kan... klu nak internet banking bagai bukak la "window sebenar" tu nanti... so history justkua ko buat online banking je. haaaaaaaaaa....nampak tak kededikasian ko skang tak online time keje. humanggggaaaaiiii...

ok trial...aku bukak segala macam mak nenek nye page..




then bukak tab baru cam bese cek history...

wallahhhh....ok ini serius...serius cool...bukan main-main. 





*tengah berapi ngan kap lam ya nga kat seblah ni. siyes...bebunyi skali lagi je aku sewat kaki die bile lalu seblah aku. [cam rugi je nak praktikkan serang kat minah ni pon] phhhuuiii!!!!

--
KarMiza

No comments:

Post a Comment