Monday, January 7, 2013

Sembilan budak setan

Mase study @ Segamat, aku sker lepak ngan bebudak nih...tak lepak sangat2 r. Dalam ramai2 aku yang paling tak suke join dorg melepak. asik kne shoot je ngan mal. duduk dalam tempurung...hahaha... Then group kami ade name...MOS stand for Members Of Setan...panggil masing2 pon oi setan je...

Asal MOS dr setan berempat Enal [sepi], Merak [sengin], Mal [senah] & Ikan [senair]. Asal name tuh? sebab Enal is invited to joim MOB. Members Of Budiman a.k.a geng surau. Bcause of die tolak then buyas bg name tu kat die klu tak silap. Then setan berempat slalu lepak ngan Dzai n D. Atin tak sangat sbab klas lain. Aku jarang2 sbab klu Dzai tak paksa aku join memang tak ar...lalu kami dipanggil Setina. 

N btambah lagi geng ade Dura, Ajim & Ejat.

*to those MOS yg bace, klu aku silap salah silah maaf ye...hahaha oh nanti aku scan n upload pict kami bersembilan...=p

ohhh old days...y aku tetiba teringat MOS? standard ar...umur da meningkat masing2 da de komitmen n life sendiri. oh not to forget errr enal is = ZA. my ex tu la.. enal da engage [no heart feels da this moment. TQ to NUAZ], Mal da kawen, Ajim da kawen, Dura da kawen, Dzai orang first kawen n Ikan baru sahaja kawen dengan our D. 5 budak setan da berpunya...tinggallah 4 which is merak, ejat, atin n aku...heh


y i made this entry? sebab last saturday on d & ikan's wed jumpa dorg...tp disebabkan aku jd pengapit n dorg pon nak gerak balik da time tuh. so nampak dorg time atas stage je r dorg dok amik pict pengantin.



Dear D & Mie,
No words can describe my feels time iring korang naik pelamin. There's tears of joy. seeing both of u get into relationship. i know i'm not "there". but i do...really happy for both of u. congratulation n may u guys live happily ever after. Sorry seems to be the hardest word but "sorry" & "sayang" are both words yang sangat amat mahal pada bibir n telinga aku untuk ucap or dengar. I'm sorry if i did make any mistake yang aku tak sedar or if i did say any harsh words that hurts. and i'm there because i love u.


--
KarMiza


"true friends will always forgives even though without an apology. True friends never judge, and true friends will never regret for everything with his friend" 
- rokok nan sebatang -

No comments:

Post a Comment