Thursday, January 17, 2013

LISTEN

naik carta no 1 lagu beyonce ni tetiba. tak terpanggil nak bagi pendapat tapi disebabkan ofismate tanye pendapat, aku just bagi personal opinion yang simple mimple datang dari minda dik cerdas aku ni yang simple mimple jugaklah...

kemarin dok penuh status facebook orang pasal listen bagai.arini penuh duk share psal jawapan PSM bagi untuk Ms Bawani tuh. heh..aku pon share...sbab time tengok video tuh tang pendidikan percuma tuh aku terus teringat time kat umah sape tah ade pakcik mane tah dok ajak borak pasa education bagai sampai kua cite pendidikan percuma kat sri lanka tuh (pehhhh ingat sial...sebab time ni aku tengah cover mulut dari menguap dengar ceramah pakcik ni sambil carik alasan nak out from conversation...hoh) tapi aku tak hengat sepatah haram pon point nye. so ble orang dashare aku dok baca ha bagi la orang read the facts plak. thats the way kak pah tu should answer lah kot. tp tu facts. kot-kot kak pah time tu benak taktau nak bagi jawapan, then jawab cara berpendidikan sket. tu bukan cara budak degree rasenye...wooopppsss...

ok. aku setuju dengan brader Joe Grimjow & ahkaakkk Jumies kita.

sekian...salam 1 malaysia

*remix lagu listen ni memang mengganggu telinga aku kot...hahaha

No comments:

Post a Comment