Wednesday, January 9, 2013

First kenduri attend on 2013

As mention,

ni first kenduri, first wedding reception, first besties wedding on 2013 yang aku attend.

Majlis pernikahan & Wedding reception Nady & Mie

Nikah on Friday 4th and Reception on Sabtu 5th. Atin jd bridesmaid on friday and aku jd bridesmaid on sabtu. Altho ade sedikit pertelingkahan antara kami bertiga yang aku sendiri hilang punca jap nak cari sebab (adakah kerana aku lembab berfikir atau kerana otak aku da sangkak nak recall anything aku pon taktau)

But still for the sake of friendship aku mai attend. even aku pon lost kejap dalam mencari istilah friendship dalam 2 minggu tuh. encik fazil & cik j kata bermaafan saje lah. heh... aku memang la bukan manusia ego. tapi pantang aku kalau orang sentap tak bersubjek nih. dengan aku senang, simple, mudah. aku bagi kau peluang maki, carut, sound aku directly. tu pon susah? ini sudah kira peluang. jarang-jarang orang bagi. cuma beragak la...jaga muka aku sikit. cantik-cantik gini walau tade bofren aku ade air muka juga. tarik aku ketepi. duduk. cakap. takpun nak berdiri pon boleh ha jerit. baru aku tahu ape kau bengang bangangkan kat aku nih.

untuk manusia yang gemar bermetafora macam aku nih...bab-bab penyampaian feeling aku tak amik port tahu? not just feeling suka, cinta, sayang. benci, marah, sentap pon tak terkecuali. itu lebih senang kalau kau state it clearly & directly. 

ok enuf said. harga persahabatan 9 tahun takleh aku calarkan dengan 2 minggu. aku pon da besar ko pon da besar. da kawen da pon. pandai-pandai la masing-masing buat hal. 

aku tak mampu bagi apa-apa. ini je aku mampu bagi.





btw, kali ni aku kurang buat lintas langsung dari majlis ke fb (upload photo ler). kurang sangat...sebab line internet sangkut...elok upload da nak 80% tetiba cancel. hawau tol.

majlil ijab & qabul dibuat @ umah kakngah d which is yang superp letusssss...nak wat cane kan dapat abang ipaq yang sangat elll...ehhh tetiba. heh. tak sempat jugak aku nak snap pict umah tu. sumpah cantik. tapi dalam orang duk kira brapa bilik lam umah 3 tingkat tu, duk tengok air terjun kononnya tu aku sangat teruja ngan dapurnya. ok fine aku bukan kaki masuk dapur tapi aku memang nak dapur camtu. whole cabinet dapur kaler itam (aku nak itam gak or dark purple) pastu buat mata bersinar ade fridge jenama sharp. heh...boley sebab tuh? hahaha...aku memang suke brand nih...tatau asal. 

nak wat cane...time akad kitorang tak dapat tengok sangat sebab ade border cover. so keje masing-masing mata melilau site visit satu umah.


ni mase aku n atin baru sampai


ha...ni dah abis sesi sah2 tu...duk tengok mie bagi mas kawen kat d.


 
kami yang hadir. to nisa...congrates da pregnant.



aku sker pelamin nih. simple and nice.tak over cam orang len dok pelamin nikah pon nak de vass sangat.



aku sker pict ni sebab trick pose aku memang nampak kurus...hewhewhew~


ni snap before balik..pengantin bersama cik pengapit & encik pengapit. ohhh aku da selekeh da time nih. da ngantok + perut senak masuk angin. masuk keta trus ngap chocolate again...heh


overall, dewan cantik...pelamin nice, baju pengantin paling aku suker sebab kaler sangat in skang...*tetiba aku rase cam jumie wat ulasan fesen ni apahal. yang pasti skang ramai gak pengantin memang terlalu in pakai color blocking buat baju pengantin. so for d n mie...stilista sangat...heh...=p


--
KarMiza

No comments:

Post a Comment