Friday, May 31, 2013

Job dan Perjalanan dejavu

Hye, salam Jumaat. after 5 hari. baru update cerita perjalanan ke Temerloh. ade job kat sana. pengantin member same tempat study kat segamat dulu. Tema merah & creme. crew yang aku angkut atin. tukang drive aku sorang!!! heh...memang tak la aku nak bagi minah tu bawak kalau da die pon tak confident nak drive kannnn...btw, Damon dalam keadaan sihat sebab baru je service 2 hari sebelum itu. 


Force myself tdo awal disebabkan nak bangun pukul 5 sesi memotong buah + settle punggah barang isi minyak bagai gerak pon pukul 740. dengan poyonye tanak lalu federal disebabkan aidah da tunjuk jalan nkve skali salah masuk simpang masuk jugak jalan puaka itu!!!

ok dejavu bermula.... sediaaaaaaa
*nasib baik aku duduk ditempat pemandu bukan sebelah pemandu. 

2 jam perjalanan then sampai. on time. so far setup tak penah lagi lambat dari call time kannn... penah la lambat tapi bukan salah aku kalau orang bagi timing salah. ehhhhhhhhh.....


ini breakfast & penambah tenaga

agak kejang sebab dapat table panjang n taleh nak divide 2 disebabkan da letak skirting bagai. 
so aku divide into 3 as below

ni part cotton candy + guest book corner



ni part chocolate dip - marshy, cookies, fruits


ni part tengah. deco jar oleh ekinols diilhamkan dari aidah...hewhewhew


free gift for penantin. chocolate bar


side view


tengah gigih buat cotton candy


guestbook 


inilah pengantin. pengantin lelaki 80% reminds me of somebody that i used to know. 
dejavuuuuu laaaaaaagiiiiiiiiiiiii


Selamat Pengantin Baru


After event kami straight ke Balok Kuantan. 2 jam. macam balik KL. i don't care. just because someone penah bawak aku p sini n aku ade nampak orang main paragliding. sumpah tak tipu. so aku nak sangat naik even gayat. gigih la mai sini. skaliiiii bebudak main layang2 je ado...nohorooommmmmm

so here i am...berdejavu kembaliiiiiii....




one BIG thing both of us learn sepanjang perjalanan ke Balok. kau saja tau kuat mana kekuatan diri kau, kuat mana hati kau, kuat mana mental kau, kuat mana perasaan kau, kuat mana jiwa kau, kuat mana kau terajang realiti yang hiba. bagi aku...biarpun semua manusia keliling ada BIG HEART. tapi aku tahu... i have the STRONGEST HEART ever.


pukul 8 malam gerak balik. lepas ja tol karak macam *&%&$@^ jam...jam jalan straight takpa lagi. ni naik bukit. dengan kelaparannya kannnn... 1150pm baru dapat masuk genting sempah. tapau mekdi makan lam keta. aku malas nak layan jam tido barang sejam dua. 230 baru gerak balik 4pagi sharp sampai Hakim kat 7 lama. aku kelaparan balik. hahaha




biarpun mereka bilang kau bodoh
biarpun dia kata kau tolol
biarpun aku kata kau bingai
kau fikir dalam-dalam
ini hidup kau
kau punya hak paling tinggi
atas hidup kau
and the choice is yours kawan...

No comments:

Post a Comment