Tuesday, May 28, 2013

#MakanReview Teh Tarik Place

Disebabkan semalamnya aku bising tak dapat p teh tarik place. so on last selasa aidah bawak gak aku p teh tarik place kat Paradigm Mall. Tujuan ke sini sebab beliau nak cari money changer. orang nak p oberseeee la ketenyeeeee. aku nak p Kaison. banyak barang deco mur2 kat sini. so balik tu singgah la lepak makan disini.For sure aku order teh tarik n try roti Milo. 

sampai je roti aku depan mata aku da terkedu. tak seperti aku bayangkan. sebab aku dok bayang roti pakai roti sandwich tu letak milo n bakar la kot. sebab aku baru je surf website milo usha suggested menu for breakfast ade ar menu centu. skali roti canai sebenar letak milo plak...  

dengan penuh ragu-ragu atas dasar aku memang sukar mencuba sesuatu yang baru lalu anku try la rasa. not bad. one of menu aku mungkina kan suggest kepada sesapa yang tanya. teh tarik? kureeenggg... sedap lagi belanga. okbai




No comments:

Post a Comment