Friday, May 31, 2013

#MakanReview Teh Tarik 10 Bintang


Asik review makan kedai mahal la...western bagai la kannn...meh aku review teh tarik 10 bintang paling sedap di abad ini!!!!!!! haaaa..amek kau...review tak hengat. aku makan ni after balik temerloh haritu. pukul 4 pagi gigih melencong drive ke sana paksa atin teman. lantak la ngantok bagai pon. ni kat khulafak seksyen 7 lama. aku penah review cakap paling sedap kat 7 baru. pastu mr.pelangi penah bawak minum sana tapi rasa da lain. bila minum balik kat 7 lama...inilah rasa yang aku cari-cari. so the best now da tuka ok peeps.

nenjiaaaaaaaaaaaa.......

and aku baru tau disebabkan IG aku post gamba nilah mimi p order roti canai 2 banjir melimpah ruah. hambik kau...tak tecengang plak laki dia bila si ibu mengandung nih p order gitu. "nape sampai 2 banjir plak tu" "aritu tengok intagram miza gamba roti canai banjir"

penangaaaaannnnn...heh


No comments:

Post a Comment