Monday, May 20, 2013

Oh Chenta Kuuuuuuuuuuuuuu

pheewwww...da abis da food review...
tak saba senanye...untuk menghasilkan entry yang INI!!!!
hahaha...keji kannn...laju2 buat entry lain tak fokus semata-mata entry ini
apekah???
VERSUS!!!!
taktau?
gosh...
fenomena okeyh now...dari korang gigih layan bintang mencari bintang tu baik layan versus
this is real entertainment
rosak yang indah bak kata loque kannnn
hahaha



ni last two weeks time tok ti mai

sempatttt tokti kannn


OK SKIP
kami p versus every week friday night start second week rockadut week.
and ever since that episode tak pnah skip lagi p. and last week adelah episode paling best ever in terms of theme, performance, battle winner (ehhh....), guest artist, guest judges. sume terbaik woookkkkk.

sebabbbbbb...ok first last week da tau theme double trouble. nyanyi lagu search & wings. time loque sebut double trouble ja aku da tbayang poster konsert double trouble wings n serach tatau asal. hahahaha... skali btul plak kannnnn...

then, cam bese aku p tapau hot n roll then time pusing blakang nak g makan selisih dengaaaaaaannn...Joe Wings yawwww!!! i was petrified (pehhh praktis ayat blaja dr oH my English tuuu).
lalu aku hanya sempat "hai bang..." die tengok aku then... "hai..." gigil siak lutut gua!!! *tetiba gua kann...hahahaha trus kne carut ngan aidah "hai je ko mampu?" hoiii...weollss retiss kot...bese r hai2 ni...gituuuuhhhhh...padahalllll....




OCK menang battle worth RM15K. congrats. 
Biar mati mencuba, jangan mati kecewa
really love that.
titew cuke awk r myo & amber..hewhew


the judges...awwww

The other incredible part...guest artist ade Faizal Tahir & Jac!!! act, aku prasan da adik FT, Salman. siap cakap kat aidah. taktau la aku kena jampi padia leka sangat tengok Joe sampai tak terpikir maybe FT as guest artist. sengal kan...hahahah...

Paling best lagi aku pikir ni mesti depa nyanyi killer songs yang klise ja ni kannn...mesti lagu aku takdak...sekaliiiiiii....Manifesto bawk lagu akuuuuuu...Bujang Senang...OMG OMG OMG!!!
tak macam aku ngan aidah sing along beria kat blakang tu kan...muahahaha

theeennnnn...aku tak pedulik la da brape kali jmpa joe pon kan...nak jugaaaakkk amik gamba..muahahaha...tapi gate tak bukak slagi tak abis show...first time la aku menyelit once gate bukak gigih tunggu tepi tempat judges kua kan...bley plak abang security tarik joe cecepat kannn nak bawak interview. orang lain mampu tegur ngan tepuk bahu beliau je ar bila selisih. ahhhhh ade aku kesah? slamber aku tab bahu beliau "bang...kejap bang.." lalu aku suakan henpon berjasa aku nih snap..orang lain sila takyah tunjuk sangat muka jeles uolsss oke...muahahahaha

ini ar myo titew...dak band lain tak kua lagi time ni


dah alang-alang kan...lepak ar jap...so dapat ar snanp pict ngan myo, kyoto n tomok. kristal tak kua lagi lame sangat depa interview kami balik ar dulu....estranged? sorry...depa kua awal tapi kekwat...bjalan la depa lalu-lalang blakang kami, kami wat taktau ja... hoh!


nidiaaaa...walauponnnn tak clear...kepuasan itu ada. biar mati mencuba weyhh...ehhhhh


eksaited kooooo


disebabkan eksaited mengigil ko nak snap aku plak kannnn...misteri nusantara jadiknye pict aku..choiiiii



No comments:

Post a Comment