Thursday, May 23, 2013

Malam cuti

Hye...
Aku masih penat dari balik keje
Mata da kelat-kelat je nih
Tapi layankan je nafsu nak berpantas dan garang.
Haaaaa....mende?
Aku tengok iklan aritu depa p direct translate ka padia tah dari Fast & Furious. Jadila pantas dan garang. Pastu farah housemate aku tanye aku awat pantas dan garang aku manatau bukan aku yang buat subtitle iklan. Hahaha...
Ok now at Subang Parade tunggu wayang yang start pukul 12!!! Aktivti larut malam sangat kannnn....
Nanti aku review k...ni one of cerita yang aku sangat excited tunggu kua.pagi tadi tengok blogger lain review menyirap tersirap tersimbah sirap rasenye bile tengok depa review. Hell no la nak tunggu kan...dorg tengok smalam time premier aku tengok arini time officially start tayang. Hohoho
Ok aku nak tdo sat...kbai

No comments:

Post a Comment