Tuesday, May 14, 2013

Sunset @ Morib

Last Saturday after having lunch @ Austin Chase Coffee aku g Morib bertujuan untuk melihat keindahan sunset disana. berpiknik gittewwww...

To those who knows...aku memang sangat suka tengok awan. Kat IG slalu gak post. Tu feveret aku since bila pon tak tau. hahaha...thats the reason y aku suka kaler biru. menenangkan...the blues...chelsea!! tetibaa...hahaha

aku taktau nak pilih mana yang cantik. semua indah.





































langit dan laut itu
hanya dipisahkan dengan satu garisan
tapi langit tetap takkan dapat sentuh laut
begitu juga laut takkan dapat sentuh langit
dekat macam mana kau
kalau tuhan kata jauh 
kau tetap tak dapat digapai


Hurting someone can be as easy as throwing a stone in the sea. 
But do we actually have any idea how deep that stone can go?

No comments:

Post a Comment