Monday, May 13, 2013

Monday Remedy

Hye, disebabkan smalam ahad. aku tebus 24 sabtu yang fully occupied kononnya. so ahad aku bangun lambat gilak nak-nak time "cuti" kan lagi la dok bangun lambat (sila jangan tiru aksi ini). then bangun mandi lunch kat kedai lauk banyak bak kata shef. tapi siyes memang banyak gila nak mampos. pastu balik aku settlekan laundry. sambung tido sampai ke malam bangun terus mada benak jadinya otak aku. terus migrane. 

haaa...thats y aku cakap jangan tiru aksi ini. sampai ke arini aku migrane spanjang hari. tapi aku memang da standby extra outfit dalam keta. tunggu pilih ja arini nak swimming ka, gym ka, futsal ka. so aku decide swimming. kasi rendam sket kepala yang panas nih. pehhhh...best. akan tetapi. kua je dari pool tak reda pon. dari malam smalam masuk arini da 4 cafergot aku telan. kang overdose plak.

balik umah...pure remedy ever aku amik. perahan jus lemon yang pekat kaw-kaw punyo + air panas. macam jackpot gak ar bijik mata aku bepusing-pusing time minum tuh. legahhhhhhh...

nite.





from my IG

No comments:

Post a Comment