Tuesday, May 28, 2013

#MakanReview Restoran Belanga @ Empire

hye

last week on monday
bile aku tengah kelam kelibut balik keja n tetiba dapat text futsal arini from 9pm tuka ke 8pm. whaaattt??? aku gerak kua opis pon pkul 7 pastu nak jmpa kat dpan kpj tu pkul 715. mampossss... berjaya lepas masuk federal pon dah 715. so citenye cancel lah attendance aku. haish...baru nak seksa lemak.

elok je sampai susur kiri masuk seksyen 7 roger aidah, ajak makan empire subang!!! gatai kannn...u-turn jawabnyaaaaaa... sampai ja terus kena carut ngan aku. motip makan belanga??? kat serai ade pavlova sedap kot!!! again... motip makan belanga??? kat empire ade teh tarik place kot!!! ko dari aritu cakap kat aku teh tarik die sedappp. choiii sangat..hahaha

tapi kat sini pon ade teh tarik gak...hoh!
andddd....memang sedap. wajarlah aku baya RM5!!!
and aku makan bubur nasi. tak sedap. Pak Li lagi terbaik
+ Mimi order sagu apetah... siyes laaaaa...sedaaaaaaappp
tolong la caye cakap aku nih





No comments:

Post a Comment