Tuesday, May 21, 2013

#MakanReview Grafa

wooaaahhhoooo...aku tertinggal lagi few food review. Gosh suddenly aku rasa telah memungkiri janji diri sendiri. bukan ke aku sepatutnya banyak book review bulan May ini? ade 1 je kan buku aku baca? gilah kah? penuh ngan food review jah nih...apekes? heh...kite tukar la yek...bulan ni more fun with food. until end of this week jah...insya allah...sebab...aku nak start ganti pose dah next week. gile da lambat baru nak mengganti. LOL


ok seperti link di atas, korang bley search grafa kat fb n like. aku taleh bagi link kat sini. kne block. hahaha. grafa, didepan kedai beskal dibelakang cafe. introduce by member aku shef. taktau asal time aku p service worse to the limit makan worse to the max. time depa p kemain melambung pujian depan terhadap service nak keenakan rasa makanan disana. maybe bukan hari aku. nak-nak pulak aku p time hari "keramat" hahaha...hanya aku yang tahu ar ape yang keramat ittew.

kedai ni dekat USJ. masuk simpang giant kat subang first tu blah kiri then first simpang kanan straight ja nampak blah kiri. settle. jenuh mintak direction kat esah last-last drebar hentam sendri jumpa truih. settle.


nice place to hang out la

take your time? waist my time sangaaaatttt 

the menu



ni sedap. tp macam magie. motip?


setelah 4 kali aku panggil waiter baru dapat ini. besaq gaban. makan 2 sudu. tapau bawk balik esok panaskan makan 2 sudu. buang. tak penah dalam hidupku ini makan lasagna buang!!!


pikir 80kali aku kalau depa ajak aku mai sini lagi. hoh! okbai

No comments:

Post a Comment