Monday, December 9, 2013

20131201 & 20131208 Majlis Perkahwinan Affendy Azrai & Omi Sarica



Dalam masa 2 minggu ni aku attend wedding cousin aku
disebabkan kat klang je, so aku attend both.
tahniah to both.
semoga kekal bersatu hati
sampai bila bila
don't let others ruin your love story.


pakaian orang Sabah

belah pompuan

Dress in simple and sangat cantik for her


belah lelaki

songket ungu


Family kami


notes: sexy atau tidak. menutup aurat atau tidak. tu semua orang da belajar dari sekolah lagi. jangan semudah meludah menghukum. takde beza orang tak tutup aurat yang dah sah-sah kita tau hukumnya dengan orang sempurna menutup aurat tapi lisan tak terjaga. merobek hati orang juga ada point mungkin dicatit malaikat belah kiri kita. Wallahi, aku bukan menyokong. cuma aku minta, hentikan judgement. doa saja. mana kau tahu hari depan dia lebih berpahala dari kita. Jahat macam manapun, semua orang ada baik dia. 



No comments:

Post a Comment