Thursday, December 5, 2013

SURAT UNTUK TETAMU

surat melalui stegrem untuk member yang slalu jadi tetamu aku. yang selalu taktau aku nak kasi duduk kat mana sebab bilik aku gila babi penuh barang takde almari takde ape. takde. 






Kehadapan @syikin_bakar @farlin85 @fatinnah869

Bilik saya alhamdu lillah da kurang sikit ke-tongkang-pecah-an-nya. Sebab saya baru berjaya beli almari baru yang maha berat puaka itu.

Diharapkan akan datang bila awak semua datang bertandang harapan saya selesalah hendaknya ya.

Disini saya ingin berjanji. Saya janji dengan tangan kanan saya, saya takkan beli baju lagi untuk 2013. Saya janji dengan tangan kiri saya, saya akan muatkan jugak segala pakaian dalam ni. saya insaf membeli baju kat warehouse sale dah. 

Yang benar,
Saya.



No comments:

Post a Comment