Thursday, December 19, 2013

Bite Size Special Edition for Christmas







modbox.com.my

bebarang sini murah dari kat lua
trusted brand je depa jual
second time beli
tapi just beli bite size
means dapat yang tester-tester je
why?
sebab sume aku tak penah pakai

nak stick pilih and pakai one trusted brand bukan senang
sah-sah mahal
kalau p memana pun memang orang akan suggest
beli tester pack kalau baru nak cuba
kot-kot la ko gigih beli satu set
tapi tak ngam ngan kulit

so ni ok
2 barang dapat same dari last time beli
sib baik yang memang aku suka
toner, body oil, 

elok gak ade 2. bley boh 1 lam hembek. 



ni best. especially bath foam eucalyptus tu.



Lavera hand cream. 
tak minat sebab bau butter memang tak ngam ngan idung aku. 
so aku stick ngan hand cream lama




cleanser & cream dermedex.
challenge 3 days use.
berangin kau dedua ni. sedap je pakai.
aku berdoa muka aku tak serasi ngan dermedex ni
sebab mahal. hahahaha



ni the best! sniff sket then tido.
feeling sangat kau.
bese la bau pon lavenderion khennn.
sebati da ngan aku.
sedikit info. sleep sniff ni ade provide kat
Emirates Airlines First Class.
wow..best kan. p naik emirate p memana.
mesti tido nyenyak. tibah!





No comments:

Post a Comment