Wednesday, December 18, 2013

#MakanReview Satay Willy



ingat tak aku penah review wan telor berlado?
ok ni cara aku dah malas
depan simpang masuk umah aku 
ade kedai makan
tak penah singgah
malas p jauh
singgah situ
tibah!
kat menu ade set telur berlado
aku ni pesen compare rasa masakan aku suka
so aku akan repeat tempat ultimate sedap

then
ade satay pulak
gile tak try?
member aku cakap tu Satay Willy
yang dia duk cite member dia sebut-sebut sedap






time tu
aku lagi sipi-sipi nak gastrik
lapa kebulur
sah-sah aku akan habiskan makanan kan
tak habis
tapau
sebab tak sedap
selalunya
tak sedap cemana pun kalau lapa aku balun kasi abis

satay
juicy
betul
tak tipu
tak kering
macam kat pasar malam
rasa ok la
kuah ceroi
akak tu cakap ari-ari orang order berpuluh-puluh
still kalah dengan Aimar
lain orang lain tekaknya
sila rasa sendiri

sekian

No comments:

Post a Comment