Monday, December 9, 2013

Another side of me


minggu lepas
dari isnin sampai jumaat
aku kena attack
selesema & batuk
pastu demam main acah-acah
siang die ok
time malam nak tido mata panas
kaki sejuk
hah...nak mula lah tu

kamis baru aku p klinik
amik ubat
aku memang takde stok untuk flu & batuk
sebab aku jarang kena
tapi
sekali kena
berpanjangan
sampai orang ingat aku drama
babi r
ingat aku selesa?
dari kecik aku cani dah

skang pon tak ok lagi
lagi tak best berkahak
berge-lumang...dengan...KAHAK!!!

tapi untung gak
sebab stahun tu sekali dua je kena.



aku memang dari dulu payah makan ubat
tapi da besar
dah hidup sendiri ni
pepandai la pakai akal kan
sape je ade nak jage aku

time-time sakit gini
selalunya
aku merengek
mengada
memanja
segala bagai


nasib kau lah adik
dapat kakak macam aku
jumpa-jumpa mintak peluk
touch of love bagi aku
ni belum si piya
wajib tido dengan aku 
macam boleh terus sihat!
hahaaa

haih adik-adik...
jangan la cepat besar



No comments:

Post a Comment