Tuesday, December 17, 2013

>>MovieReview<< Law of Abiding Citizen


Mr. Gerard Butler
awww...taste sangat...mihmihmih

ok movie ni di suggest oleh member aku
die cakap "ko tau Gerard Butler tapi ko tak tau cite ni?"
diam sat aku...memang tak tau pon. hahahaha

ok no wonder keterujaan melampau dia cita pasal movie ni
aku sendiri bersengkang mata menahan beliak mata
ternganga mulot tengok cite ni
style
genius
best
perghhhh


sinopsis?
urgghhh...jangan malas lah. 
p google sendiri






ni antara scene yang aku capture. war between seorang lelaki dengan undang-undang. point dia simple je. "yang bersalah harus mendapat hukuman". tapi kes dia, yang bersalah terlepas. dia bengang. bagi pihak undang-undang, depa pikir ape dia buat semata-mata untuk balas dendam. but not just that. ape dia buat untuk bukak mata depa, yang bersalah ape jadi pun harus mendapat hukuman setimpal. thats why last sekali few second before bom nak meletup bawah pungkoq dia tu dia senyum puas. point dia dah sampai kat barisan pimpinan undang-undang. 

serius. cite ni memang best. tenkiu sapa yang suggest cite ni. selalu cite yang aku tak minat nak tengok repeat aku delete after tengok. this one. surely save. 




No comments:

Post a Comment