Tuesday, December 17, 2013

>>MovieReview<< No String Attach



Skang keje aku layan movie kat laptop
zaman layan movie yang dah lama aku tinggalkan
weekend lepas-lepas aku copy memacam movie
sampai aku rasa nak sangaaaaaaat
beli hard disk baru. ehhhhhhhh

NO STRING ATTACH
sape tak penah tengok rugi
sebab ade Ashton Kutcher ehem ehem
hahaha
ok sinopsis cari sendiri
walauponnnn bertajuk movie review kan




mende yang tangkap benak aku:
  • Lelaki-perempuan tak boleh rapat like rapat gila (macam dalam cite ni as sex buddies only) without any feeling. ataupun sesalu tengok lelaki-perempuan as best friend kan. NO
  • Once you have that feels. Once you got that beat. GO FOR IT la. ni nyesal dok nak kejar balik time orang da ala-ala turn off. "oh i lost him..." ha makan la kau donut bebanyak. Frust katenyerr.
  • Gotta play hard to get. easy come easy go kan. pahammm. 
  • always take chance. macam mamat ni kat tempat keje. bos dia slalu under estimate dia. gosh. macam nak hempuk ja. memang payah nak shine bright like a diamond kalau cenggini. kalau takde awek nerd nak tolong, haruslah susah payah tarik spotlight hala ke diri sendri bagi orang nampak. got what i mean?





No comments:

Post a Comment