Wednesday, December 18, 2013

#MakanReview Sup Power @ Padang jawa


2 minggu aku bergelumang dengan hingus dan batuk
sangat mendambakan peluh
aku memang craving for sup
ni opismate member aku cite
ala-ala Ani Sup Utara

kuah tak sepekat Ani Sup
tapi
better
sebab Ani Sup tu rasa sangat Aji nya.




lebih murah
lebih kenyang
lebih sedap
lebih menu
lebih jimat
makan...takde lebihan
hahaha

direction:
dari simpang 4 JPJ/Puspakom.
JPJ blah kanan kau. 
brenti kat traffic light...kalau merah
bila da hijau kau jalan straight
naik flyover tu
turun
first simpang kiri
masuk kiri
straight
sampai nampak masjid
betul-betul hujung jalan
kedai ni kat perkarangan parking masjid


*ko perasan tak kalau direction yang senang je aku beriya bagi
kalau tak...."kau gugel sendiri"
kadang-kadang aku perasan
lahanat jugak suggest tempat tak bagi direction
hahaha
ahhhhhh...dari aku bagi ko direction sampai sesat?
tak guna kan.
maaflah
Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment