Tuesday, December 17, 2013

>>CeritaReview<< Jubah Hitam @ Astro Prima



sapa tengok cita ni smalam?
10pm-12am
Astro Prima 105
lepas MasterChefAllStarr trus tuka channel

fuuhhhh...neves jantung sepanjang saat cite ni
punyelah aku beliakkan mata
tanak miss any part any angel
mungkin sebab aku jahil agama
buta hukum
aku jadi takut
dengan cerita-cerita begini

takut
terpengaruh
kot la aku terikut sesapa ka
bagi yang tak tengok
ni cite pasal ajaran sesat
seorang muslim
ke arah lain
Nauzubillah...

conclusion paling simple aku boleh buat
pendekatan menarik perempuan ini (lakonan Khiriah)
melalui pertolongan, persahabatan dan percintaan.
Allah...
besar bayarannya.
tergadai agama.

double thumbs up untuk jalan cerita
tak senang duduk aku menengoknya
thumbs up buat 5 tunjang utama
setiap watak bagi effect kat aku
thumbs up untuk wardrobe
baju cantik
double thumbs up untuk mekap
bapak rr....cantik gila mekap depa!!!

pengakhiran cerita...
deep inside.
Allah Maha Besar~

Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment