Monday, April 1, 2013

1 April

Ini bulan kegemaran aku
bulan kelahiran aku
walauponnnnnn...
boleh juga dikatakan
bulan disaster juga

Hanya kerana bulan ini
terselit hari lahirku
apa jadi pun
aku terpaksa sayang april
haha

aku pon tak tahu
aku pon blur
entry kali ini untuk ape
yang aku pasti
tangan ini hanya mahu menulis
menulis tanpa henti

oh aku lupa
memikirkan reward
reward untuk aku kali ini
heh
ini kebiasaan
aku akan beli
reward untuk diri sendiri
menghargai jumlah umur dalam diri
menghargai diri
yang mampu dijagai sendiri

ini habit aku
selepas ketiadaan ayahanda
kerana
selepas ketika itu
aku TERPAKSA
terpaksa berdiri SENDIRI
tanpa rela

lalu...
menjadi kebangganku
mampu menjaga diri ini sendiri
mampu memilih jalan hidup sendiri
mampu membuat decision
mampu TERPAKSA hadap semua natijah hidup

oh...sebelum aku lupa
reward kali ini mungkin bukan barang
tapi masa
aku ingin sangat
repeat ke konsert wings
di Istana Budaya
seperti 2 tahun lepas

siapa available?
mari roger wa
wa sikit tensen
tak dapat layan guns n roses
so wings harus hadir!!!

oh maaf..
aku memang perempuan kasar
TAPI
itu luaran
imej dan identiti dua perkara berbeda tahu???
ini KHAS buat yang selalu buat muka pelik
bila dengar aku layan
Wings,GnR,Metallica,Search
hoh!

itu belum lagi
tengok aku layan Kurt Cobain aku tuh
yang aku kenal since umur 11 tahun.
heh
ni makcik aku la yang ajo ni

ohhh lupa lagi
belum tengok lagi muka-muka buntang
bila aku layan Ramlah Ram
ehhh hellooo
muzik itu universal kan?
jangan santakkan otak lembik kamu
kedalam kepala lutut


No comments:

Post a Comment