Tuesday, April 30, 2013

Hari pertama

ini hari pertama
aku lalui untuk usia 27 tahun
nikmat...
ini nikmat nyawa
yang aku harus bersyukur
bukan
bukan harus
tapi WAJIB
Alhamdu lillah

bila terlalu pelbagai perkara terjadi
aku cenderung menjadi lebih diam
bisu tanpa suara
frozen tanpa aksara
tapi
bukan itu semulajadi aku kah?
heh...
apapun
terima kasih ex-bakal mertua for your call..
ingat makcik kat sy...errm *rindu :)



ini saja aku mampu kata. thanks for those words Mr.Z.A























ehhh...before wish sempat plak bapakku tanye p konsert ke tak..
sporting an bapak titew...hoho




ex-rumet siap nyanyi giteww



















terima kasih untuk ucapan dan doa
dan aku faham ucapan bermula tahun ini semua perihal jodoh
aminnnn...hahaha



terima kasih PB's for the cake


terima kasih boss for your ang pow and you really thought me something...

"sometimes people see u as perfect person. ur job done well. u've meet my requirement. u're fast as fast as i need. but...1 small tiny mistake u don't ever realize done, will cause big matter to someone and they might dig all of your move to make it as mistake even thought its not"




aku faham. aku faham bila kamu..kawan, begitu mengharap aku melupakan sesuatu yang aku sedang struggle. 1 bulan kenal 1 bulan cinta masakan 1 bulan tak boleh lupa kan...baru betul easy come easy go. mudah. itu saja aku mampu katakan.

hati aku hanya 1..yang gembira hati itulah. yang suka hati iutlah. yang sayang hati itulah. yang beriman hati itulah. hang bertaqwa hati itulah. yang bercinta hati itulah. yang terluka hati itulah. yang sakit hati itulah. yang kecewa hati itulah. yang bertabah juga hati itulah. terlalu banyak untuk satu perkara.

satu pengajaran aku belajar

mudah untuk kita melukakan hati seseorang.
semudah baling batu kedalam laut.
tapi takde sape tahu...
...dalam mana batu tu mampu pergi.


Assalamualaikum





No comments:

Post a Comment