Friday, April 12, 2013

Performance Appraisal

wowwweeee...
bulan lepas kena appraisal
bulan ni pon kena appraisal
tapi dari golongan yang berbeda

kalau bulan lepas kena appraisal
tanpa perlu aku bersuara
kali ini appraisal mengenai kerja
aku puas hati
segala kekurangan
segala mende bangang
segala mende baghal aku buat
boss straight away throw all those rubbish that i've made
in front to my own face
tudiaaaaaa
sentap ko...
mane bley tak sentap

tapi itu kebenaran
kau hadap
kau hadam la miza

thanks boss
for accepting my offer
to improve myself
thanks boss
for giving me you time
to listen all of my point of view
thanks boss
for giving me opportunity
to improve and develop my inner strength
thanks boss
for accepting all those mistake

aku suka
kebenaran yang begini
walau muka aku merah
malu banyak pincang
but this is life
kau buat salah
kau face
terpulang
kau nak improve atau tak

dari kebenaran
yang baling batu sembunyi tangan

apapun...

husnuzon...husnuzon...husnuzon...


No comments:

Post a Comment