Thursday, April 11, 2013

IMPAK ATAS TAMAT INI

tamat
tamat yang tergantung
yang aku kira dia pinta aku faham sendiri
segalanya tamat
semuanya
sekarang
NOW

tak perlu clarification
tentang semua
tak perlu any explaination
tentang pincang yang wujud
tak perlu bertemu empat mata
tentang khilaf yang berlaku

aku sendiri tak tahu
impak atas tamatnya hubungan
terhadap diri
untuk kesekian kali

aku juga tak tahu
impak atas tamatnya hubungan
terhadap hati
walau sekadar untuk 2 bulan

aku sangat tak pasti
impak atas tamatnya hubungan
tehadap pemikiran
untuk setiap reason yang terjadi

aku lupa
pelangi itu bersifat sementara
walau pelangi yang cantik
wujud selepas hujan
tapi yang cantik dan indah itu
datang sekejap

apapun...terima kasih Tuhan
seriously. rasa itu indah
syukur aku dapat rasa lagi
akan datang aku tak pasti

apa yang pasti...



*manners...sesuatu yang sentiasa boleh dibentuk
  attitude...sesuatu yang wujud atas layanan masyarakat



No comments:

Post a Comment