Wednesday, April 3, 2013

Bakal jadi ibu

alhamdu lillah
semalam aku tegur status whatsapp nady
tentang nyawa kecil dalam perut
"are u preggy d?"
she replied tak confirm
esok baru nak g klinik check
tapi da check sendiri macam ya
"so aku jadi ibu la nanti??? yeay!!!"

hahaha...
last month mase melepak kami bertiga
aku, atin n d
story bout how i felt
last year tak terase pape
everytime most all of my friend post gamba
gambar wedding & honeymoon
seriously tak terasa cam nak kawen ka, jeles ka bagai

but this year
everytime most of them post
this kind of gamba
hati macam terdetik
nak rasa saat tu
tahniah korang
tahun ni
terutama bulan march
memang berduyun member dapat anak

maka terusla kami ni dok suruh d pregnant cecepat
hahaha
pastu berangan
nak suruh anak masing-masing panggil ape
atin: aku nak mama!
aku: aku memang dari dulu nak ibu!
nady: nooooooo...ibu tu sesuai untuk orang muka keibuan oke. tak sesuai!!!
aku: excuse me...at umur 13 aku da kena jd guardian utk adk2 aku tau...nak test keibuan ke tak ke? hahaha
nady: ko tau tak aku serrraaammmm membayangkannya
aku: cibai ko
atin: ok tuka...aku nak umi....baru ley partner ngan walid!!!!
aku & nady: ppphhhhhhhhhhuuuuuuuuuiiiiiiihhhhhhhh!!!!!!!

petang ni d text...
"hello ibu..im 5 weeks in mummy tummy :)"
alhamdu lillah~
semoga dipermudahkan
aku doakan yang baik-baik
sume pmpuan nak rasa saat tu
im happy for you

*ko bagi baby je kat @&^$*@ tu...nanti die sayang la.
-hahaha...itu statement mak aku dowh!!!


No comments:

Post a Comment