Monday, April 15, 2013

Sweet Crazy Escape Ep1 ~PART 1~

enuf cerita pasal si pengguris hati
skang nak cite pasal our sweet escape that turn to be
sweet CRAZY escape!!!

Off to my favorite place. tak lain tak bukan Cameron laaaahhhh...mine fav place bukan atin. tapi dia layankan sajaaaaaa.... hahahaha... this is my first time ever drive to cameron. sesi pencabaran diri pun bermulalah ya tuan-tuan dan puan-puan. pepagi speeding baik punya tetiba dapat flash. haish la AES... tolonglah...kalau ye pon nak sangat amik picture of mine kira 1 2 3 bley tak...so that i can scream and say One Bright Smile peeps!!!! hoh! *jauh disudut hati aku amat berharap bukan aku yang kena snap...hahahaha

dah malas nak cte pengalaman men-drive. everything smooth. tanak cakap besar sangat. tapi to those yang memandang rendah aku yang tinggi ni bahawasanya konon pikir aku tak mampu drive damon manual aku ni naik cameron...hey...been there done that oke...heh. thats y i'm always proud for being un-perfect me.

lets picca speaks for me...kalau nak aku yang bcakap...follow kat keek oke...

@ ladang teh Cameron Valley. hajat nak naik Palas tak kesampaian sebab lambatttttttt!!!

Teh tarik, teh tarik float & chocolate tea

Ohhh kembang muka kau misah!

cara moden

saja gatai try pick strawberry @ Lavender Farm


@  ini kegilaan sebenar bila check in kat Smoke House!!!


Welcome drink while waiting

haiyoooo...ade orang cakap nampak gemok?? What The Duck???


ehemmm...


lalalala~


malas nak cakap banyak




No comments:

Post a Comment