Monday, April 1, 2013

Tentang Rasa

Baru nak amik mood
nak tido
seperti biasa
harus ada muzik
malas on mp3
kerana tido luar aku on saja radio di astro

lagu itu
tiba-tiba aku teringat
kali pertama karaoke bersama
memang lagu itu aku pilih
tuju buat kamu
tapi spoil sikit sebab lagu rosak
ok tang chorus pon jadi

lagu apa? 
lagu ini
Aku tersesat
Menuju hatimu
Beri aku jalan yang indah
Ijinkan ku lepas penatku
‘tuk sejenak lelap di bahumu
Dapatkah selamanya kita bersama
Menyatukan perasaan kau dan aku
Semoga cinta kita kekal abadi
Sesampainya akhir nanti selamanya
Tentang cinta yang datang perlahan
Membuatku takut kehilangan
Ku titipkan cahaya terang
Tak padam di dera goda dan masa
Dapatkah selamanya kita bersama
Menyatukan perasaan kau dan aku
Semoga cinta kita kekal abadi
Sesampainya akhir nanti selamanya

bila lagu rosak 
aku pilih lagi satu lagu
juga tuju buat kamu
kalau paham la waktu itu kan
tapi tak semua part la...few part je memang khas...
hahaha

Disisimu ku terdiam seribu bahasa
Dihatiku bergetar sejuta rasa
Namun sukar untuk aku meluahkan ku cinta padamu
Nafasku terhenti bila melihat dirimu
Terasa pantas degupan jantungku
Mungkinkah hatiku milikmu jua
Ku sayang padamu
Kan ku abadikan dikau
Sewaktu kenangan yang manis
Yang tak mungkin aku lupa
Untuk selamanya
Kanku coretkan kenanganmu
Dalam sanubariku ini
Agar jadi yang terindah
Di dalam hidupku ini
Disisimu ku terdiam seribu bahasa
Dihatiku bergetar sejuta rasa
Namun sukar untuk aku meluahkan ku cinta padamu
Nafasku terhenti bila melihat dirimu
Terasa pantas degupan jantungku
Mungkinkah hatiku milikmu jua
Sayang padamu
Bagai bahtera dilanda badai
Gelora cinta mengoncang jiwaku
Berombak mencari daratan yang damai
Oh Cintaku
Disisimu ku terdiam seribu bahasa
Dihatiku bergetar sejuta rasa
Namun sukar untuk aku meluahkan cinta padamu
Nafasku terhenti bila melihat dirimu
Terasa pantas degupan jantungku ini
Mungkinkah hatiku milikmu jua
Sayang padamu
tapi sumpah
nasib baik bilik gelap
kalau tak
kompem nampak pipi aku ade blusher tetiba
hoh!

ok
nak layan lagu
da amik caffox
layan stone
mari tidur
assalamualaikum




No comments:

Post a Comment