Monday, April 1, 2013

Pencinta Teh


aku memang pencinta teh
dari dulu
zaman sekolah lagi
teh cap masjid
wangi...heh

masuk zaman sambung belajar
Ahmad Tea English Tea
tak tau pasaipa
tapi memang sedap

Kalu p lepak mamak
kadang-kadang aku p reject port tu
semata-mata sebab
tek tarik depa tak sedap

Zaman belaja kat S.alam,
setiap kali lepak satu kelas
kat Shah Alam ni kan...pada aku
teh tarik yang paling ummphhh
Khulafak Bistro @ Sek.7
Sampai setiap kali lepak
kompem order teh tarik 2!!!
sampai penah kena sound 
Salman kalo tak silap aku nama classmate tu
"hang pasaipa order skali dua?"
*oh die memang pure penang mari...hahaha
aku senyum ja mampooo

Zaman sekarang
zaman berdiet
Green Tea menjadi pilihan
eceh...
tapi Ahmad Tea aku memang tak tinggal
untuk breakfast
kate english breakfast kannnnn
english sangat *tangan di bahu

Sebab itu
Cameron is my favorite place
seriously
1st time jejak pon trus p ladang teh
minum teh kat sana
nikmat.....

hati ni selalu je nak repeat p sana
teringat teh yang macam-macam
tapi kalau orang tanye 
kenapa suka cameron
kemon ar...
kompem jawab sebab strawberry kannnnn


No comments:

Post a Comment