Tuesday, April 23, 2013

//REPOST// Syazwan.Zulkifly

Ini repost...dari blog Syazwan.Zulkifly. Masterpiece permulaan entry bagiku. menggambarkan apa aku fikir dan rasa hari ini.


Hari Ini...
Aku mengharapkan hari ini lebih baik dari semalam,
Apakah terma lebih baik bagi aku?
Aku mengharapkan kehidupan aku lebih baik sebagai seorang Islam.

Hari Ini...
Aku mengharapkan hari ini lebih baik dari smalam,
Apakah terma lebih baik bagi aku?
Aku mengharapkan kehidupan aku lebih baik sebagai seorang Anak.

Hari Ini...
Aku mengharapkan hari ini lebih baik dari semalam,
Apakah terma lebih baik bagi aku?
Aku mengharapkan kehidupan lebih baik sebagai seorang Manusia.

Aku percaya setiap manusia inginkan kehidupan lebih baik dari hari sebelumnya,
Begitu juga aku,
Kehidupan semalam mengajar aku utk utk hidup hari ini,
Dan aku tidak akan berhenti menjadikan hari-hari aku dtg,
Lebih baik dari hidup aku hari ini.

~SZ

No comments:

Post a Comment