Monday, April 22, 2013

Hujung Minggu Yang Panjang

Assalamualaikum

lintas langsung dari office yang hanya 6 orang ja datang kerja??? wooooaaahhh seronok korang sambung cuti...huntonglaaaaa.

btw, how's weekend? great or worse? i'm having both. yup both.

sabtu penuh dengan aktiviti membuang duit. heh...tujuan utama mengikut orang lain bershopping. but somehow kalau sesape kenal aku kan...errr...mane penah aku p masuk memane tak rembat pape barang hatta barang kecik-kecik je pon kannnn...heh. ini pantang larang miza. eceh...

ok journey start at 9 a.m p breakfast @ kedai soto seksyen 8. sampai je kejang sebab nampak brader-brader JPJ. ok usha line. clear. breakfast dengan aman tanpa jantung nak meletup. haha

next place p kedai candy sat. amik chocolate bar. tak cukop!!! aku ade order 2150pcs kot! OMS OMS!!! takpe-takpe...chill...

next destination SSF Puchong. meneman mereka p beli bunga telor. aku cam bese la mata bersinar bak mentari bila masuk bahagian furniture sambil verangan memiliki rumah lalu excited nak men-decorate kannn...lalu....terbelilah aku few things. best thing ever adelah laundry bag. hahaha..best thing ever? tu je mampu? haiyooo...setiap kali masuk SSF ni aku duk usha...menarik perhatian sangat tau...puas hati dapat beli...LOL

lunch @ Murni discovery. ade menu baru yawww...n aku p try yang tak pernah makan lagi. vampire love, teh tarik terapung *ok waiter pandang semacam bile aku order banyak air. ehhh sukati lah! n makan sandwich Triple H n tak habis makan 2 small slice ja. gila aku amik heavy breakfast kot. kang tak pasal button jeans aku terpelanting tercabut plak. tapau saja laaaa....




teh tarik terapung


vampire love a.k.a Damonku love...ehhhh

Triple H *buat sendri lagi sedaaaappp laaaaa!!!



last destination for today...Paradigm Mall. movie cite hantu beb...long weekend. thongsook adelah hantu yang good looking. hahaha...pengajarannya, manusia yang diperbodohkan oleh hantu bila hantu tu cakap "aku adelah hantu...kau adelah bodoh"...sampaikan kitorang yang tengok dite ni pon terasa bodoh bai! but siyesly aku suka endingnye. tak membuatkan aku nak mengamuk kat kaunter tiket. lol



"eh...korang...jom singgah nichii.." aida berkata sejurus keluar dari panggung. "mahal la...jom carik kat cotton on" ha kat sini...kat sini lahhhhhh....aku membeli laaaagiiiiii. baju yang aku namakan thongsook...hahahaha...siap aku bagi statement "weyh gaji nanti aku nak mai sini lagi..." sambil mendapt sorakan hebat dari esah. phhhuuiii...tu semua nak habiskan duit aku jaaa...


nak share something. sunset from federal highway. mase on da way balik baru lepas kayangan. Subhanallah. mengingatkan aku satu tempat bucu kotak tempat aku melindungkan diri dari luka.


reach home with peace. berlaundry. phewww...kosong katil aku dah...bibah if u read this...katil aku free from any kain dah!!! i'm alive!! hahahaha

woooaaahhh...byk aku cte on sabtu kan..ahad...bangun-tido-bangun-tido-mandi at 4pm-keluar carik makanan at 6pm-wrapping choc bar till 9pm-tido. 

*dengar je bunyik keta-keta rempit jantung aku menderu mengalahkan enjin depa. abaikan...abaikannnnnn....

till then...happy monday alls!!!

No comments:

Post a Comment